Čeho jsme chtěli dosáhnout: kalendář nemá jenom vizuální aspekt. Naším cílem bylo, aby se při otočení každé strany kalendáře muselo přemýšlet o tom, co je tam zobrazeno a co tím chceme znázornit. Každý měsíc obsahuje jedno přísloví. Slova jsou přeházená tak, že je potřeba je poskládat do jedné souvislé věty, která dává smysl. Přísloví jsou v anglickém jazyce, protože je rozesíláme našim (nejen) zahraničním partnerům, které máme po celém světě. A protože je anglický jazyk business jazykem, samo se to nabízelo. Naším plánem bylo udělat krok kupředu nejenom zajímavým obrázkem, ale také vás inspirovat ke každodenní práci. Byly použity tyto technologie: ofsetový a digitální tisk, laminace Soft Touch, UV Spot lakování 2D a 3D a aplikace efektové fólie, některá místa jsou zdůrazněna OTF - efektová fólie.